Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Den siste biltråden: 5008, S-max og Verso S

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 14:14   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste biltråden: 5008, S-max og Verso

Det er ikke sånn at jeg går og tenker og tenker på bil i månedsvis, altså. Vi tenker litt, lar det ligge, plukker det opp igjen. Og nå er Polymannen såpass varmet opp at vi har begynt å prøvekjøre.

Fyller på med inntrykk her, og blir glad for innspill, erfaringer, innsigelser, etc.

Kriteriene våre er:
7-seter
Sitte høyt
Ok bagasjeplass
BREDE bakseter og god beinplass

I går prøvekjørte vi S-max, etter insistering herfra. Jeg er litt skeptisk til Ford - jeg syns de er stive, kontante, trauste og veldig "tyske" og humørløse.

Men det er virkelig en flott bil, altså!
Inntrykk - positive:
- Pen bil - ser kompakt og fin ut
- Stort panoramatak - vet ikke om det er standardutstyr?
- VELDIG god plass i baksetene, vi kunne fint sitte oss to voksne pluss eldstemann ved siden av hverandre, uten at det føltest smalt eller trangt. Veldig god beinplass også. Eldste satt godt og breiet seg mellom setene til søsknene da vi satte inn dem.
- Barna satt veldig høyt og fint, med god utsikt
- God å kjøre, selv om jeg syns den er stiv og kontant, slik jeg mente på forhånd. Vi prøvekjørte nok en sprekere motor enn jeg tror vi ender opp med.
- Har mulighet til gode lagringsløsninger, for eksempel skuffer under forsetene.
- Kunne lett justere ratt og setehøyde sånn at jeg satt veldig godt
- God bagasjeplass

Inntrykk negativt:
- Traust interiør
- Litt harde seter
- Alt i bilen føles litt "hardt": Hardt å justere bakspeilet, hardt og litt tungt å få opp ekstrasetene, etc., hardt å passere fartsdumper
- Ekstrasetene er virkelig kun egnet til korte turer. Veldig trangt

Må se mer på miljøsiden og drivstofforbruk. Og sikkerhet.

Tror den er hakket dyrere enn Verso og 5008.

Sist redigert av Polyanna : 24-04-13 kl 09:38.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.