Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Actionmorgen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 09:14   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Actionmorgen

Har hatt en actionfylt morgen kan man si. Jeg kjører og leverer de to mellomste i barnehagen, og på returen, ikke så langt unna barnehagen, går det en måke langs veien. Den sleper på vingen og halter. Midt i veien går den, så jeg følger bekymret med på den og trafikken en liten stund.

Så kjører jeg hjem, tømmer og vasker kattedoen, fester burdøra, grabber med meg tykke arbeidshansker og kjører i vei. Jeg tenker at den sikkert er 1) påkjørt eller 2) borte. Jeg kjører opp og ned langs veien jeg så den i kanskje 15 minutter, så plutselig kommer den ut av en busk med en kråke over seg. Kråka blir skremt av meg så den flyr bort. Måken halter seg inn på en parkeringsplass rett ved. Jeg stopper bilen og tar ut utstyret mitt. To hus nedenfor står det ei dame som koster trappen sin, så jeg løper ned til henne og spør om hun kan hjelpe meg med å fange den. Hun tar på seg hagehansker, og kommer.

Det er ikke mye motstand vi møter, den prøver ikke å flakse med den andre vingen og den går heller ikke fort. Men den klarer å smette unna to ganger. Så får jeg tak i den. Den kjemper litt imot, prøver å bite meg en, kanskje to ganger, så tar jeg den inn i buret, lukker og låser, og bak i bilen. Takker damen masse for hjelpen og kjører til dyreklinikken som åpner klokka ni. Jeg er der ti på, men døra er åpen. Ingen dyrlege der enda, men hun tar den imot og noterer navn og nummere mitt. Jeg sier at jeg kan pleie den hvis det kan hjelpe og holde den i live, så det skal hun ta med seg til dyrlegen.

Klart, er avliving det eneste å gjøre, så er jeg enig i den avgjørelsen, altså.

Så nå venter jeg på telefon, og vurderer å gjøre et rom i kjelleren måkekoselig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.