Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kildesorterer du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kildesorterer du?
Ja, jeg sorterer alt 22 32,35%
Ja, matavfall 23 33,82%
Ja, papiravfall 43 63,24%
Ja, plastavfall 12 17,65%
Ja, glass og metall 25 36,76%
Av og til 4 5,88%
Nei, det er ikke returordninger her jeg bor 2 2,94%
Nei, jeg gidder ikke 1 1,47%
Nei, jeg ser ikke vitsen 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 22:58   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kildesorterer du?

Nå har det vært så mye snakk om overforbruk og gjenbruk osv, så da begynte jeg å lure på noe: Er du flink til å kildesortere?

Selv sorterer vi mat, plast, papir og glass og metal. Det eneste vi har gitt opp er melkekartongene, vi drikker for lite og jeg ble lei den sure lukta og kartonger til tørk. Har ei svigerinne som ikke sorterer en ting, kun på trass, og lurer på om det er flere som henne.

Vi kildesorterer til og med litt på hytta (papir og plast), og føler oss rikig så flinke

Hjemme har vi dunk for papir, matavfall og restavfall. Plast, og glass/metall må vi til egne stasjoner for å levere.

Sist redigert av Milfrid : 29-04-07 kl 23:09. Årsak: Føyet til noe
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.