Hvilke utemøbler ville du hatt på denne uteplassen?
Vi har en uteplass som er under tak (veranda på 2.7 x 7.3 meter over som er tett). Den er vel ca. 3 meter dyp og 7.5 meter lang. Midt på langsiden mot hagen går det en 3 meter bred trapp ned i hagen.
Vi pleier å bruke den en del om sommeren når ungene er i hagen og en av oss må være ute for å passe på. Også tenkte vi at vi vil bruke den mer om kvelden etterhvert.
Pt er den oppbevaringsplass for sirkelsag og bordsag og takpanelen som skal opp under verandaen, men dette skal vekk. Vi har oppheng til hengekøye og hengestol på den, også har vi en stor grill der.
Da blir det ikke så mye plass igjen, men jeg hadde håpet at vi kunne få plass til noen lenestoler eller en litt mindre loungegruppe der. Tror ikke jeg vil ha spisegruppe der egentlig, for det har vi på verandaen oppe som er rett ut fra stue/kjøkken. Oppe har vi også en stor loungegruppe med 3-seter og to lenestoler.
Sånn ser det ut der. Spisegruppa har vi kvittet oss med, og solsengene skal vi oppbevare i bod når de ikke brukes.

Jeg heller litt mot noen gode lenestoler eller sånne deck chairs, men er stilforvirret.
Forslag mottas med takk.
minibolle mai 2012
|