Kreta/Agia Marina
Ja, da har vi vinglet oss til å bestille ferietur i år, også. Jeg er ikke særlig sydenglad, men med barn på 1 og da straks 4 skjønner jeg mannens argumenter om at det er det enkleste.
Vi har vært på Kreta to ganger før, i 2007 (før barn), og i 2011 med snuppa på knappe to år. Første gang var vi i Platanias, som var vel og greit dersom man så bort fra trafikken, og at vi var der helt på begynnelsen av sesongen (april/mai), så det var kaldere enn vi hadde håpet på. I 2011 var vi i Agii Apostoli og bodde på Stellina Royal. Anlegget var supert, men jeg var ikke særlig imponert over stedet ellers, hvor det var nesten mangel på restauranter som ikke var tilknyttet et hotell.
Så nå er jeg spent, og tar gjerne imot reisetips om ting å gjøre/se med to små, steder hvor vi kan spise og generelt aktiviteter. Vi skal bo på Alexandra Beach, og anlegget så fint ut, og er forhåpentligvis egnet når vi reiser med små barn, og blir værende på hotellet om kveldene.
Noen?