Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 14:13   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?

Jeg ønsket redusert før men ikke nå. Det har vært tungt med småbarn i to barnahager med mere. Redusert stilling er bare redusert lønn og samme arbeidsoppgaver der jeg jobber, og er derfor brukt i svært liten grad. Jeg har flexitid og hjemmekontor, men også litt reising.

Jeg velger permisjon uten lønn for å få syv uker ferie. Synes det får holde, selv om jeg kunne tenkt meg fritid til ferier uten barn og litt mer tid til trening i hverdagen. Det ville vært luksus. Vi deler på oppgavene og reiser mindre enn 30 min hver vei. Litt mer med levering av barn, for da må vi gå ca 1,5 km mellom hjem, barnehage og holdeplass.

Vi er godt etablerte, kanskje litt eldre, og har råd til mindre inntekt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.