Sv: Hvis du kunne jobbet mindre - ville du gjort det da?
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Jeg har alltid jobbet fullt og det er viktig for meg å gjøre det. Evt. at både mannen og jeg skulle gått ned litt i stilling hvis det var nødvendig.
Jeg er en slurvslomse når det gjelder husarbeid, det hjelper godt på stresset, selv om ikke akkurat huset ser strøkent ut til en hver tid. Eller noen gang. 
Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.
Jeg kunne ha jobbet mindre, men gjør det ikke. Jeg elsker jobben min, og jeg liker pengene mine. Og jeg har aldri hatt dårlig samvittighet for at ungene er i barnehage 08:00 til 15:30/16:00, for at sjuåringen er først hjemme om dagen, for at hagen vår er et sjuskereir og for at vi vasker vinduer med 200årsintervaller.
Sånn ja. Jeg har lar hus og hjem flyte i travle perioder og lar meg i grunnen aldri stresse av det heller.
Jeg har en gang i tiden jobbet 80%, men ikke først og fremst for å være hjemme med barn nei. Da trente jeg og gjorde den slags . Men nå vil jeg ikke det. Jeg vil mye heller være på jobb (når jeg er ferdig med endt permisjon).
Dårlig samvittighet for at sønnen min storkoser seg i barnehagen har jeg aldri hatt, han har det på ingen måte mer gøy med meg her hjemme, uansett. Jeg har barn som liker å drive utstrakt sosial omgang med andre barn og da er mamma fort veldig kjedelig og fridager ender som regel i at han vil dra i bhg. i 13-tiden .