Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Å sy inn klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 19:43   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å sy inn klær

Jeg har så mange fine klær, og nå er så mange av dem for store. De sitter ikke pent, jeg mister buksene. Belte er jeg ikke glad i å bruke, etter å ha vært en tynn stilk i hele barndommen påtvunget for vide bukser med belte.

Jeg er glad for å ha blitt litt mindre, så jeg griner ikke, men noen av klærne som jeg er ekstra glad i skulle jeg gjerne prøvd å sy inn. Har sydd inn en enkel kjole med ganske godt resultat, ved å ta den på på vrangen og feste knappenåler i sidene.

Er det noen som har erfaring med å sy inn bukser? Det kan selvfølgelig variere etter hvordan de er sydd, men fins det noen generell regel på hva som blir finest - å sy inn i sidene eller bak? Eller blir det bare noe kløn uansett?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.