Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Pearl white eller Metallic Slate?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken farge ville du valgt på Nissan Leaf, av disse to?
Pearl White 21 33,87%
Metallic Slate 41 66,13%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-13, 09:23   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pearl white eller Metallic Slate?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg hadde nok valgt alt annet enn hvit. (selv om det er pent, men jeg kjenner mine egne vaskevaner.)

Kan du dra kjapt fordelene med den nye utgaven, kontra den gamle?
Og hva med prisen, hvor mye dyrere er den?

(Jeg må også snart bytte bil, og det står nå mellom en slik og en rimeligere småbil ala Mitsubishi SpaceStar. Mannen mener miljøargumentet er litt loslitt all den tid Norge da enten eksporterer mindre strøm eller importerer mer - ergo er det kull man kjører på. Ja, jeg vet det er et litt søkt argument, og jeg tror at man ved å øke antall elbiler kan få opp øynene for å produsere mer ren strøm. )

Forskjellen er at man kan velge flere utstyrsnivåer på den nye enn på den gamle, flere interiørfarger og setefarger, større bagasjerom, lengre rekkevidde, varmepumpeteknologi på oppvarmingen i bilen. Prismessig er den nye ganske mye dyrere enn den gamle. Du kan få 2013-modell av den gamle til 200.000 for en grei variant, vi ender på 270.000 ish for vår av den nye versjonen tror jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.