Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Finland, Mummidalen, Badeland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-13, 09:41   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finland, Mummidalen, Badeland?

Det er ikke så mye tråder om Finland her. Jeg tenker på anbefalinger om hvilke ferjeselskap, lønner det seg å kjøpe pakker og anbefalinger om hoteller.

Jeg har googlet litt, og det er kun 1 time kortere å kjøre til Umeå og ta ferjen til Vasa, istedenfor å kjøre til Stockholm. Mulig at den timen lønner seg, siden vi kan kjøpe pakker med hotell og inngang Mummidalen. Fergen Umeå - Vasa vil sammsynligvis bety en overnatting i Vasa også.

Mummidalen må vi ha med oss. Ellers har jeg lest om badelandet Jukupark. Hvor mange dager ville dere brukt pr. attraksjon? Har dere tips til andre steder å besøke? Gamlebyen i Nådendal?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.