Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mellomlanding i Frankfurt - skal jeg ta sjansen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-13, 20:51   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellomlanding i Frankfurt - skal jeg ta sjansen?

Frankfurt er noe herk. Jeg unngår Frankfurt så sant det går an. Men nå er jeg litt i villrede her. Jeg skal til Vancouver, og beste rute er utvilsomt Lufthansa gjennom Frankfurt. Jeg har 1 t 50 min i Frankfurt. Alternativet er å dra kvelden før, og overnatte i Frankfurt for å være sikker på å rekke flyet videre dagen etter. Pes.

Hva tror dere, er det sjanseløst å reise med under to timer i mellom? Må jeg bite i det sure eplet og ta en fem timer lengre rute med SAS? Har noen klart å rekke en connecting flight uten å løpe for livet i Frankfurt, med to timer til rådighet? (Det er krise å miste flighten, jeg har et møte der borte på torsdagen.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.