Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter, bagasje/koffert/håndbagasje

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-13, 00:16   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Charter, bagasje/koffert/håndbagasje

Jeg skal en uke til Syden™ med 6- og 9-åringen i sommer, og har ingen verdens erfaring med charterferie og hvordan det er smart å pakke.

Hva slags håndbagasje bør jeg velge? Jeg ser for meg en slags ryggsekk som både kan få plass til en hel del vi trenger på flyturen, men som også må være lett å holde ryddig og oversiktlig. Vi må ha plass til noen bøker og kanskje en mac og et klesskift, i tillegg til alle de andre småtingene man trenger på tur. (Ja, hva trenger jeg egentlig på turen? ) Kabinkoffert blir nok for tungvint, jeg vil helst ha noe som kan legges under setet. Hva slags sekk/veske er det jeg ser etter, egentlig?

Ser også for meg at vi trenger til sammen to kofferter til resten av bagasjen, og den ene må være mulig å trille for en niåring, hvis det trengs. Er de superlette Europriskoffertene egnet? Det er totalt uaktuelt å kjøpe ny koffert til 3000, kjenner jeg.

Er veldig takknemlig for tips fra erfarne sydenfarere eller andre synsere!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.