Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nabokrangel om tre

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 10:53   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Nabokrangel om tre

http://www.dagbladet.no/2013/06/18/n...riks/27754661/

Er jeg helt avstumpet som menneske når jeg ikke klarer å oppdrive noe særlig sympati med familien som nå må selge huset sitt som følge av at de selv har tatt valget om å klage en nabokrangel om felling av et tre (!) inn til hele 5 instanser etter å ha fått avslag i Forliksrådet, og i den prosessen har pådratt seg så mye gjeld at de ikke klarer å betjene den?

Det kan jo hende at jeg misforstår motivet for å gå til avisen med dette, men jeg føler absolutt at dette er et slags forsøk på å innhente sympati og medhold fra lesere av avisen. Men det jeg sitter å tenker er at det er da VELDIG overdrevet å forsøke å dra denne saken inn for Menneskerettsdomstolen i Strasbourg (!).

Jeg kjenner slike ting som dette bare gjør at jeg blir lei meg fordi folk bruker så mye tid og energi på å være uvenner, og ikke minst har jeg veldig lyst til å "snille" hele artikkelen og staheten som gjennomsyrer hele "saken".

Ja, det stemmer, jeg er skikkelig uinspirert på jobb og har ikke lyst til å gjøre noen av de oppgavene som ligger foran meg på pulten i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.