Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Sommerdyrepasserens verste mareritt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-13, 07:56   #1
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sommerdyrepasserens verste mareritt

Ja, så skjedde det da... Det jeg fleipet om før jeg fikk feriegjestene mine - to marsvin - på besøk.

Det ene marsvinet virket veldig utilpass i går da jeg kom hjem og bare lå rolig da jeg åpne døra for å sette inn ny mat til dem. Hun lå bare stille og tittet på meg i stedet for å løpe og hjemme seg inne i huset sitt som hun pleide.

Magefølelsen min var ikke god og jeg sendte noen meldinger med eieren i Kroatia for å høre hva hun ville jeg skulle gjøre. "Se an til i morgen" var svaret. Vel, når jeg stod opp i dag, så lå hun der og hadde reist avgårde til marsvinenes evige jaktmarker. Det stakkars andre marsvinet svirrer rundt i buret og "leter" etter vennen sin. Håper hun slår seg til ro snart.

Jeg er bare glad poden har reist avgårde på ferie slik at han ikke opplevde det. Han ble så glad i dem de få dagene de var her.

Beskjeden er sendt av sted til eieren i Kroatia. Uff, dette var ikke mye gøy.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.