Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Billetter til Champions League

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 18:20   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter til Champions League

Jeg har lovet min sønn at vi skal få tak i billetter til en av kampene Manchester United skal spille i Champions League denne sesongen. Som bursdagsgave. Reise og kamp. Men jeg er helt grønn når det gjelder å finne fotballbilletter. Har skjønt såpass at kampene og uttakene ikke er klart ennå, men er det noen som vet hvor jeg må følge med for å snappe opp billetter tidlig? Eller har noen tips i forhold til hva slags billetter man bør og ikke bør kjøpe og sånne ting. Og hvordan ligger i det hele tatt prisnivået her, mon tro? Tar i mot alt av tips, har ikke vært på en elitekamp i fotball siden tidlig 90-tallet, så dette er ikke helt min hjemmebane for å si det mildt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.