Salongbord med skuffer (til rot...)
Vi har bestilt ny sofa i dag, men fant ikke et bord vi falt for, så der er vi litt på leting.
Dvs, jeg var nemlig upraktisk nok til å huske at min bror har et bord med skuffer under det hele, en fra hver side, hvor han putter bort rot fra bordet i en håndvending når han får besøk (og stadig finner han i alle fall fyrstikker og kortstokker der når det trengs)
Vi har salongbord (to stykker, for den del) med hylle under. Hyller fylles opp av blader, bøker, aviser og reklamer i massevis, som tilslutt raser ut, egentlig veldig praktisk, men samtidig kunne jeg absolutt ønske meg heller skuffer i bordet nå tror jeg. (eller begge deler, men DA må vi sikkert bygge det selv, hvilket mannen egentlig truer med å gjøre med skap og bokhyller som passer på denne stua med skråtak...)
Jeg skal selvsagt høre med min bror, men det bordet er gammelt.
Noen som vet om et bord de tror jeg ville like?
(glassplate er ikke aktuelt. Jeg så et bord med skuffer i dag, og så glassplate så man ser ned i skuffene... Jeg har allerede et spisebord med hylle under, og glassplate. Need I say, det er obligatorisk med duk på det bordet til enhver tid. Det skal forresten ut når nysofaene kommer.)