Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Salongbord med skuffer (til rot...)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 18:31   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Salongbord med skuffer (til rot...)

Vi har bestilt ny sofa i dag, men fant ikke et bord vi falt for, så der er vi litt på leting.

Dvs, jeg var nemlig upraktisk nok til å huske at min bror har et bord med skuffer under det hele, en fra hver side, hvor han putter bort rot fra bordet i en håndvending når han får besøk (og stadig finner han i alle fall fyrstikker og kortstokker der når det trengs)

Vi har salongbord (to stykker, for den del) med hylle under. Hyller fylles opp av blader, bøker, aviser og reklamer i massevis, som tilslutt raser ut, egentlig veldig praktisk, men samtidig kunne jeg absolutt ønske meg heller skuffer i bordet nå tror jeg. (eller begge deler, men DA må vi sikkert bygge det selv, hvilket mannen egentlig truer med å gjøre med skap og bokhyller som passer på denne stua med skråtak...)

Jeg skal selvsagt høre med min bror, men det bordet er gammelt.

Noen som vet om et bord de tror jeg ville like?

(glassplate er ikke aktuelt. Jeg så et bord med skuffer i dag, og så glassplate så man ser ned i skuffene... Jeg har allerede et spisebord med hylle under, og glassplate. Need I say, det er obligatorisk med duk på det bordet til enhver tid. Det skal forresten ut når nysofaene kommer.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.