Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-13, 13:40   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge må man holde nye katter innendørs?

Vi har fått oss en ny liten pusegutt, 5 mndr gammel. Han er svært tillitsfull og har ikke vært et SNEV av redd fra dag 1. Skikkelig kosegutt, og veldig leken og trygg hele tiden. Han har bodd her i kun 5 dager, og jeg tenker jo at de bør holdes inne i i hvert fall 2-3 uker?
"Problemet" nå er at han er vant til å være ute der han bodde før, han er visst en skikkelig utegutt og trives bedre ute enn inne. Siden søndag har han vært helt krakilsk hver gang vi åpner døren, noen må fysisk holde ham fast når noen skal ut så han ikke smetter ut som en rakett. Han prøver å komme seg ut alle vinduer og dører, står og hyler dag og natt (jeg er så LEI av den hylingen at jeg faktisk blir sinnsyk snart) og vil bare ut. Og jeg synes så synd på ham, spesielt siden vår andre katt hele tiden får være ute og vår nye katt jo ser ham ute når han sitter i vinduet.

Jeg kjenner jeg blir sprø om vi skal ha det sånn i en uke eller to til, men jeg vil jo ikke risikere å miste ham heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.