Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden for første gang i livet, sammen med 3-åringen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-13, 21:34   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syden for første gang i livet, sammen med 3-åringen

OK, jeg er sydennovise og har aldri vært lengre unna gamlelandet enn København. Nå har det dukket opp ei ferieuke i september, og jeg har funnet restplass til Kreta (nevnte jeg dårlig sommer i nord?). Siden jeg reiser alene så er det kun 3-åringen som får være med på tur, siden jeg har to skolebarn fra i år av. 12-åringen befinner seg på Kreta sammen med oldeforeldrene as we speak, så henne er det i alle fall ikke synd i. Så siden jeg aldri har vært i syden så hadde det vært greit å vite hva jeg bør være obs på. Hva gjør man med verdisaker når man drar på stranda? Hva er tryggest i forhold til betalingsmidler? Hva bør jeg tenke på ang mat og drikke på Kreta?

Tips og vink mottas med veldig stor takk; jeg er litt svett ved tanken på å skulle reise alene med et barn første gang jeg skal til syden, men jeg vil virkelig virkelig reise, og har troa på at jeg skal klare sjæl. Har funnet leilighetshotell med gode skussmål, basseng, solstoler og 50 meter til stranda. Da er emin fornøyd. Jeg har skaffet meg pass tidligere i år da sånn just in case jeg skulle få bruk for det engang ( ), mangler bare pass til Minstemor.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.