Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jakten på Inner peace og evig lykke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-13, 16:29   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jakten på Inner peace og evig lykke

Akkurat nå er jeg mektig lei av jakten på hverdagslykken, meningen med livet, livsverdier, lykke lykke lykke osv... Hver gang jeg ser i et blad, på facebook, en avis er det artikler om hvordan man kan få det perfekte liv, oppnå indre fred, finne meningen med livet, stå opp lykkeligere enn noen gang, og sterkere enn noen gang etter livskriser! Man har det så fantastisk bra, eller så skal man få det fantastisk bra!

Hvor er det blitt av aksepten om at livet er greit nok? Ok så har jeg noen sykdommer som hindrer meg i å gjøre alt mine venner og bekjente gjør. Jeg er sliten etter jobb, ber til gud vet hva om at barna mine skal ha det bra, serdustete tv program og skumleser facebook. Av og til strikker jeg litt, kanskje tegner jeg..eller går en tur. Til og med treningsstudiet får besøk av meg. Fordi jeg må, jeg får ikke indre lykke eller indre fred, jeg syns faktisk det er drittkjedelig. Jeg vil helst sitte på Bare blåbær og spise blåbærpai med is. Jeg er så inderlig fornøyd, selv om livet ikke er helt supert. Jeg har det så bra sammenlignet med så mange andre. Fins ikke mening i for meg å sitte oppe i Norge og syte over at jeg ikke finner meningen med livet, når kvinner i andre land blir banket sønder og sammen, og voldtatt hver eneste dag! Hvordan finner de meningen med livet?

Tror ikke det fins noen spesiell mening jeg. Jeg ble bare født!

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.