Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syk baby før avreise - hvordan fungerer reiseforsikringen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 12:10   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Syk baby før avreise - hvordan fungerer reiseforsikringen?

Det er tirsdag i dag, og babyen er tett, surkler, hoster og har feber, stakkars. Vi skal i utgangspunktet reise grytidlig torsdag morgen (også kalt natt).

Hvis turen må avlyses pga syk baby, når må jeg gå til legen? Er det sånn at hvis han fortsatt er syk i morgen, så får jeg attest av legen som vil gjelde også torsdag? Eller må vi la være å reise, ta ham til legen torsdag og håpe at han da fortsatt er så dårlig at legen skriver en attest?

Det beste hadde vært frisk baby i morgen, men jeg kjenner at det er greit å forberede seg på at det ikke blir slik.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.