Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trådløst på bærtur

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-13, 13:15   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Trådløst på bærtur

Altså, jeg skal ikke ha med pc'n når jeg plukker bær.

Nettet hjemme hopper ut og inn som en jojo. Før holdt det å dra ut strømmen til ruteren en gang i blant og sette inn igjen. Da fikk vi nett igjen. I det siste har det vært mer og mer, men noen ganger hjelper det å velge "koble til" på pc'n. I dag har jeg sikkert koblet til igjen nærmere ti ganger, og det begynner å bli ganske frustrerende for å si det mildt. En del gangen skjer det kun på pc'n at vi ikke har nett, mens telefoner og nettbrett har nett.

Er det ruteren vi må bytte eller er det problem med linjen inn (har bredbånd gjennom canal digital i samme "boks" som kabeltv)?

Hvordan skifter man i så fall ruter? Er det noe to lite datakyndige får til uten hjelp? Og er det mye å fikse i forhold til flere pcer, nettbrett og skriver osv?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.