Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Langhelg på høsten - storby eller ikke?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-13, 14:13   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Langhelg på høsten - storby eller ikke?

Neste år er både min mann og jeg 40 år, og i går så sa jeg til ham at jeg tror ikke jeg er i stand til å arrangere en stor fest for oss (slik vi gjorde til 30 årsdagene våre). Det var han helt enig i, og så foreslo jeg heller at vi tar en langhelg bare oss to og det var han hjertens enig i

Så da er spørsmålet: hvor vil vi?

Første vi begge kom opp med var Roma! Det er en by ingen av oss har sett, og som vi har ønsket å oppleve lenge.

Vi kunne også tenkt oss et hotell ved havet, stillhet og bare nyte livet og hverandre. Trenger ikke være varmt (altså type syden).

Eller hva med alpene? Det hadde også vært nydelig!

Kom gjerne med tips til steder, hotell og hva man bør få med seg på stedet

Og ja, jeg har egentlig endel helsemessige restriksjoner på hva jeg kan. Jeg kan ikke gå mye, ikke sånn endel engang, og jeg har rullestol med hjelpemotor som jeg kan ha med, men det hadde vært aller hyggeligst om jeg slapp å ta med den. Men det må vi vurdere når det nærmer seg, og hvordan formen generelt er. Så egentlig er jeg litt redd for om vi drar til f.eks. Roma, så vil jeg ønske å oppleve så altfor mye og så blir det en lei opplevelse...

Vi tenker å reise til neste høst, og tja, sept-nov engang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.