Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.nr?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 19:44   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.nr?

Det ble en lang og litt forkortet overskrift, men det slo meg her jeg sto og vasket opp elleveåringens fancy lunsjbag merket med klistrelapp med navn og telefonnummer:

Jeg har hatt barn i barnehage og/eller barneskole i 25 år nå, og samvittighetsfullt merket både klær og løsere etter beste evne med klistremerker og påsydde lapper, og etterhvert mer og mer sprittusj der det går an.

Og det har helt sikkert bidratt til at klær og ting på avveie har havnet på riktig hylle og stort sett kommet hjem igjen. Men jeg kan bare huske en eneste gang at noen faktisk ha funnet noe og ringt. Det var i fjor, da regnbuksa hadde blitt igjen i svømmehallen. Og det var jo riktig flott gjort at noen gadd å ringe.

Har dere opplevd å få tilbake ting på denne måten? Og har dere funnet klær/ting og ringt eieren?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.