Sv: Langhelg på høsten - storby eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.
Det er tidspunktet vi også kommer til å dra regner jeg med Det må jo være fantastisk å ikke behøve å gjøre og oppleve noe annet enn akkurat det som man ser der og da! Fint at det er koselig å gå rundt der, og håper jeg får til litt av det når vi er der.
Høres ut som alt er bestemt allerede, ikke helt det altså, men vi er skikkelig giret
Hvordan er området rundt? Tettsteder, småbyer e.l? Hvor spiste dere utover frokosten liksom?
Fyret ligger på en halvøy hvor det strengt tatt ikke er stort annet enn en scenic route som går rundt halvøya ov byr på utsikt, sauer, geiter, en gammel kirkegård og flott natur. Shopping gjøres i Llandudno som er nærmeste by. Her finner du alt du trenger, og det er ikke mange km fra fyret. Helt fint å kjøre, og billig med taxi. Noen dager dro vi inn til byen både for lunsj og middag. andre dager hamstret vi gode ferdige salater og sandwicher på M&S, og tok med oss tilbake til fyret. Det går nemlig helt fint an å kombinere M&S-salat, frukt og champagne 
Vi fikk lov å oppbevare mat og drikke i kjøleskapet på kjøkkenet, men jeg spurte aldri om vi kunne lage mat der. Kaffe og te var det bare å lage når en selv ønsket det. Og frokosten Fiona lager, til det tidspunktet dere selv ønsker, er stor og mektig nok til å holde en gående halve dagen.
Dra!