Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rimelig og god vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 17:45   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Rimelig og god vinterdress

Jeg tenkte jeg skulle få i hus vinterdress og vinterbukse. Dressen i str 110, bukse i str 158/164. Jeg lurte på å reise innom Barnas Hus Outlet på torsdag, men ser at vintertøyet har 5000mm i vannsøyle. Det fungerte supert på tiåringen i fjor, men den er sliten nå. Kanskje jeg finner maken i den størrelsen. Men jeg er redd det ikke holder i barnehagen? Nå har vi stort sett hatt tørre kalde vintre her de siste årene da.
Jeg kan få kjøpt en POP dress til halv pris, som visstnok er lite brukt, men jeg har hatt så dårlig erfaring med brukte dresser. Det virker dog som om denne er ok og veldig lite brukt.
Så tenker jeg, kanskje jeg skal se på Barnas hus om noe der duger.... Eller ta en dagstur til POP outlet... Eller finnes det noe tilbud på nett? Jeg er veldig dårlig på å lete i nettbutikker og aner ikke hvor jeg skal lete.
Og ja, det er budsjett ute og går, men jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer til å kjøpe dress nr 2 om jeg ikke er fornøyd og den ikke duger....
Vet noen hva vinterdressene fra Kappahl koster? Så kun parkdress på nettsiden deres.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.