Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Er du flink?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du flink?
Ja, jeg er flink til masse! 99 64,71%
Ja, jeg er flink fordi jeg sto opp i dag. 8 5,23%
Njaa, jeg er kanskje litt flink til noe. 23 15,03%
Nei, jeg er ikke flink, jeg er brilliant. 11 7,19%
Nei, jeg er ikke flink, jeg er totalt mislykket. 3 1,96%
Jeg er en brokkoli. 9 5,88%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-13, 13:52   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Er du flink?

Jeg har tenkt mye på dette, og jeg må innrømme at nei, jeg er ikke så veldig flink. Jeg er ganske middelmådig på veldig mye. Jeg er også skikkelig DÅRLIG på veldig mye. Jeg kan f.eks. nesten ingen praktiske ting, og hadde ikke overlevd apokalypsen eller The Hunger Games, det skal være visst. I tillegg mangler jeg logisk sans, og kan derfor sikkert fremstå som ganske dum. Det jeg ER flink i, er banale ting som å holde kontakt med venner, huske detaljer fra "gamledager", osv. Men jeg er ikke flink i noe som er VIKTIG her i livet. Bare helt gjennomsnittlig. Jeg sulter ikke i hjel ved brødboksen, og selv om jeg ikke kan skifte dekk, så er jeg smart nok til å ha nummeret til Viking lett tilgjengelig, f.eks.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.