Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaringer med loftssenger - alder?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-13, 22:31   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Erfaringer med loftssenger - alder?

Vi skal pusse opp rommet til tiåringen som trenger mer plass til vennebesøk. Jeg trodde aldri jeg skulle tillate det men tv skal definitivt ut av stua og inn på rommet hennes.

En loftsseng vil jo spare plass og gi mulighet til sofa under. Men så er det flere som har sagt til meg at der kanskje er litt sent med loftsseng nå og at hun fort vil bli lei og ønske vanlig seng? På IKEA sa de loftsseng passet frem til ungdomsalder hva en nå det er.

Så da spør jeg her inne som vanlig - hvilke erfaringer har dere med loftsseng og hvor lenge forventer dere at barna vil bruke den?

Tar gjerne imot tips til steder man får kjøpt fine loftssenger også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.