Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 22:50   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Vi har demokrati og frie valg, så det er nok et I-landsproblem ja.

Tidvis veldig irriterende at så mange folk stemmer på så feile partier, men om alternativet var at valgene ikke var frie, så får det meg til å huske at joda, bedre at dummingene får stemme dumt, enn at jeg ikke får velge fritt, tross alt.

Det er sikkert et I-landsproblem at jeg har lyst å legge meg også.

Men at mannen antakelig sover på barnerommet sammen med jentungen som sto opp igjen for fjerde eller femte gang (da gadd jeg ikke mer) At hun står opp igjen etter å ikke ha vært lett å legge skyldes at en sliten og lat mor syntes det var greit med en unge som sov i sofaen på skuldra mi. Og ikke lot seg vekkes... hun som ikke skal sove på dagen, for da legger hun seg ikke på kvelden. Og blir så trøtt igjen da på morgenen, at hun er trøtt i bhg og helst vil sove der, og så... ja, er hun trøtt og grinete i en negativ sprial.

Men jeg vil legge meg, det er for tidlig til å legge seg, og hunden må sikkert ut og lys må slukkes og dører låses, og slikt tar mannen seg av, og jeg vet ikke om han har tenkt å stå opp igjen eller om jeg bare skal gjøre det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.