Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Peis-sett (treng forslag)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-13, 21:58   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Peis-sett (treng forslag)

Med nytt hus og ny ovn treng vi noko å rake i elden med. Men det er jo så va-anskelig å finne noko som ser greit ut! Ovnen er svart ein sylinder-sak, frittståande med svart pipe (røyr) rett opp. Store glasfelt. Vi har ein koparkjele til veden (jepp, gammeldag og u-trendy, men eg likar den, og vi har uansett ein rar stilmiks hos oss). Og så har vi ein svart, liten metall-sylinder til brennbrikker.

De forstår allereie nå at eg er kresen, sant? Eg vil ha noko med minst mulig stål (som eg verkeleg ikkje likar), som er enkelt, solid, realt og ikkje for stort. Det må først og fremst vere ei rake - kost er ikkje så nøye.

Kor finn eg dette?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.