Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange biter grønnsaker spiser du til middag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-13, 12:42   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange biter grønnsaker spiser du til middag?

Jeg har alltid vært veldig glad i grønnsaker, og har spist gjerne halve tallerkenen til middag med grønnsaker, og forsynte meg gjerne flere ganger av salater, og gikk og knasket på rå gulrot og agurk mellom måltidene. Jeg hadde også agurk og tomat og salat og paprika til skivemåltidene. I perioder av livet har jeg også forsøkt å leve som både vegeterianer, og veganer.

Nå må jeg (etter å ha oppdaget siste puslespillbrikken i forhold til mageproblemene mine) begrense meg på grønnsaksfronten, og jeg føler veldig på at jeg spiser lite grønnsaker. (Sånn når legen spør i forhold til om jeg bør ta tilskudd.) Mens mannen min sier at det er en definisjonssak, at selv om det er lite i forhold til før, så er det jo fortsatt hver dag, og til flere måltider, og gjerne mer enn de fleste likevel.

Jeg spiser ca 8-10 mellomstore biter grønnsaker til middagen (og middagsmat 2-3 ganger om dagen).

Hvor ofte, og hvor mye spiser du av grønnsaker til middagen, og i løpet av en dag, eller en uke? (Oppgi de målene som er mest riktig for deg. Trenger ikke være biter.)

Sist redigert av DM : 20-10-13 kl 13:17. Årsak: La til siste parantes.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.