Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser Jehovas Vitne dødsannonser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 18:26   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Leser Jehovas Vitne dødsannonser?

Far gikk bort, høyst uventet, mandag for en uke siden. Dødsannonsen sto i lokalavisa torsdag samme uke.

Søndag, allehelgensdag, var jeg en tur på grava til mor, der hvor far og snart skal hvile. Jeg satte ned en krans og et lys. Siden leiligheten etter far ligger rett ved kirkegården, stakk jeg innom, bare for å sjekke om postkassa var tømt. (Bror min og jeg har byttet på å gjøre dette, siden far ble borte, men jeg visste ikke om broder'n hadde vært innom lørdagen.)

Jeg stakk nesa oppi postkassa, og det lå noen papirer der. Jeg fisket disse opp, det viste seg å være to foldere, og jeg skvatt nesten da teksten lyste mot meg:

"Kan de døde få livet tilbake?"

Avsender - Jehovas Vitne.

Er dette en makber tilfeldighet - eller driver de og leser dødsannonser, for så å oppsøke sørgende via postkassa til avdøde?

Jeg håper, i det lengste, det er en makaber tilfeldighet, for hvis ikke...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.