En ekstra vinterdress eller bukse, rimelig
Det har jeg plutselig begynt å tenke på at gutten her kunne trenge. Snuppa er heldig å har arvet litt så hun har reserve men det har ikke Klumpen.
Begge har fått hver sin hoveddress for vinteren og forhåpentligvis så holder den godt - iallfall når det blir snø. Men nå er det sånn at det har blitt kaldt uten snø og jeg vet ikke om jeg er kjempelysten på at Klumpen skal ake hull i beste dyreste dressen allerede nå - eller slenger jeg med reimatecen og håper på det beste, sånn siden jeg vet den er varm og god osv? Usikker. Hva gjør dere andre?
Dette er en gutt som sliter klær; bare her om dagen så var der pose med regnbukse, på plassen hans i barnehagen, med lappen: Denne regnbuksen er det hull i baken på... Hva hadde de gjort den dagen? "Bare" vært på tur i skogen. Ja, for det nytter ikke å grine akkurat selv om økonomien er noe pressa, han må jo ha klær og jeg er faktisk fornøyd med at de er så mye ute i barnehagen. Så da trenger jeg tips, noen som har noen billige tips å komme med? Eller andre ting jeg ikke har tenkt på? Eller bare satser jeg på at reimatecen holder ut sesongen selv om den brukes fra alt nå, uten snø? I fjor var der ingen slik problemstilling for da kom snøen i november og ble til mai.
Kanskje jeg bare tenker og analyserer for mye