Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags briller er fine? Hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-13, 15:44   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!

Hjelp! Jeg har gått med intens hodepine i fem uker nå, og i dag dro jeg til optiker. Ingen umiddelbar sammenheng, antakelig, men med skjeve hornhinner og +0,75 på det ene øyet og -0,25 på det andre, mente optikeren at jeg kunne ha nytte av lesebriller.

Vel. Jeg ble fryktelig tatt på senga, og da jeg gikk ned i butikken med brilleseddelen ble jeg ganske perpleks. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle ta de første og beste jeg så, men jeg gjorde det. Prøvde seks-åtte ulike briller og fikk god hjelp. De første var de beste, og selv om jeg fikk tilbud om å låne briller med hjem, så endte jeg altså med å bestille de første jeg prøvde.

Men jeg vet ingenting om briller. Ingenting. Suger til meg Konsulentens råd og håper ikke jeg har bommet helt. Disse brillene er litt firkantede, og jeg er enig med brilledama at jeg nok kler sånne best. Jeg vet at runde briller ikke er pent på meg, og ikke for store heller. Jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvilket merke de var, men de var grå. En litt mørkere gråfarge enn jeg egentlig hadde tenkt, men jeg fikk skryt av andre i brillebutikken, og det var nå disse de hadde.

Jøje meg. Aldri har jeg kjøpt noe så dyrt så fort, tror jeg. Jeg håper virkelig at jeg ikke kommer til å angre...

Sist redigert av Hyacinth : 09-12-13 kl 15:59.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.