Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dra eller bli hjemme?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 15:19   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Dra eller bli hjemme?

Saken er at vi skal egentlig feire julaften sammen med min søster, svoger og hennes tre barn. De bor to timer herfra. Nå ringer min søster og bare ville si at flere i husholdet hangler litt av forkjølelse. Ikke verre enn at de er ute og egentlig i ok form altså. Bare kjenner på småvond hals og pjusk.

Hadde det bare vært meg, mannen og junior så hadde jeg ikke tenkt på det en gang, men så har vi mini da. Han har søren meg vært syk i hele høst nesten. Han har sånn infeksjonsutløst astma og har væske i ørene. Hoste, øreverk og feber i mange runder her altså. Akkurat ferdig med antibiotikakur og er i full form akkurat nå. I bhg blir han jo utsatt for smitte hele tiden så vet ikke om det har noe for seg å unngå hus med bare vanlig forkjølelse?

Junior på fem og et halvt gleder seg så veldig til julaften med søskenbarn i år (vi bruker nemlig ikke det) så han kommer nok til å bli fryktelig skuffet om vi blir hjemme.

Hva hadde dere gjort? Dratt eller blitt hjemme?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.