Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 01:13   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Mannen og jeg har hatt et stritt år og har muligens muligheter for en ukes avspasering og barnevakt på nyåret. Vanligvis liker vi opplevelsesferier, men denne gang trenger vi ro og fred. (Et minimum av opplevelsesmuligheter er likevel kjekt, hilsen Rastløs. Det vil være en bonus om jeg orker å slappe av i flere timer. Jeg trenger det.) Det er også kjekt om vi kan unngå for mange barnefamilier på akkurat denne turen...

Vel. Storby utgår. Jeg orker rett og slett ikke. Jeg hadde ikke hatt ro i baken. Varme og sol høres forlokkende ut. Vi vil helst fra direkte fra Stavanger. Charterselskapene flyr til Tenerife, Lanzarote og Gran Canaria. Las Palmas har flotte billige hoteller. Men vi har vært en del på Gran Canaria. Flott øy, vakre turer i fjellene, men det er litt btdt, liksom.

Det ser ut som Kanariøyene må være svaret. Men er det andre muligheter? Rutefly kan sjekkes, men charterturene kan vi få svært billig. Som i 3200 for begge på firestjerners hotell!

Noen ideer? Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.