Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når selger ikke snakker sant

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-13, 20:50   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når selger ikke snakker sant

Mannen skulle kjøpe en ny Levis til meg i presang, lik en jeg har fra før og liker godt. Han tar bilde av lappen på en av mine bukser samt buksa, for å få alt riktig. Hos Carlings treffer han på en hyggelig selger som kan fortelle at de har en helt identisk Levis, med noe annen skjæring helt nederst. Men 100 % lik ellers i livet og alt. Han trengte ikke å deponere heller, for den kunne han komme tilbake med om gaven ikke falt i smak.

Vel, buksa dekker halve baken, lav skjæring, og er ikke i nærheten så elastisk, den er vel egentlig 100 % forskjellig fra den jeg har! Men i butikken idag fikk vi til nød tilgodelapp. Jeg vil ha ny bukse, de har ikke snakket sant, så 1000 kr i butikken deres er ikke en særlig god deal. De har ikke noe som ligner buksa jeg har engang..

Har jeg noe som helst rettigheter?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.