For sent å si ifra samme dag?
Si barnet ditt får en innvitasjon i bursdag. Det står at du skal si ifra vist barnet ikke kan kommet. Denne bursdagen har du vist om i mange dager.
Syns dere det er forsent å si ifra samme dag? Tenker ikke på sykdom nå altså, det er jo ikke noe man kan forutsi, men ting man vet man skal på!
Tikker nemlig fler og fler meldinger inn på mobilen min nå, unger som ikke kan komme i dag for de skal ditt og datt. Er vist fotballcup i helgen også, dette var det tre mammaer som sa ifra i god tid. Jeg venter fortsatt på avlysning fra 4 stykker til, for jeg vet de også går på fotball. Har ikke hørt noe.
Syns det er fryktelig irriterende, for man kjøper jo inn en del til bursdagen. Heldigvis ventet jeg med innhandling til i dag. Skal nå ut å kjøpe 20 godteposer, for vi skal ha skattejakt. Pølser og brus mm.
Dette er også avsluttning for sønnen min, han slutter jo på skolen til sommeren. Er litt trist at folk ikke gidder å prioritere det. Cup, er cup altså! Det sier jeg ikke noe på. Syns bare det er litt rart med så stort frafall.