Sv: SPA-hotell rundt Oslo
Opprinnelig lagt inn av Neket, her.
Jeg syns Farris bad var litt oppskrytt. Maten var ikke noe særlig syns jeg (med unntak av frokosten - den var knall). Men vi var veldig mange på et stort arrangement, så det kan jo ha noe av skylden. Jeg vet andre er kjempefornøyd.
Enig. Jeg hadde 7-8 overnatninger på Farris bad i løpet av ett ganske kort tidsrom for noen år siden da vi hadde samlinger der, og hotellet er fantastisk fint, fine rom med deilige senger! Spaet er griselekkert, men maten sto ikke i stil. Frokost og lunsj buffeten var grei nok (men langt fra top notch), men hovedrettene vi fikk til middag var ikke så bra altså.
Vi har også brukt Holmen fjordhotell en del og de har super mat. . Enig i at hotellet er slitt, men jeg synes beliggenheten er sjarmerende, og jeg har hatt det veldig fint der.
Holmsbu var jeg for første gang i høst med noen overnatninger, og de har god mat og fint spa.
Spahotellet i Strømstad er fint, jeg var der i sommer. Synes det hadde litt danskebåt-preg siden vi hadde suite som egentlig er en leilighet som er eid av noen? , og det tar bort det eksklusive ved å bo på hotell når det er avstengte skap på rommet.
Jeg skal tilbake til Farris om kort tid, så det blir spennende å hva slags mat vi får.
|