Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pass til barn når mor er norsk og far engelsk

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-14, 12:26   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Pass til barn når mor er norsk og far engelsk

og alle sammen bor i england ... Tenkte jeg skulle søke om pass til de små, men da får jeg denne beskjeden:
If your claim to nationality relies on your father's UK citizenship, rather than on your mother's, he must have been married to your mother. You will need to provide details here, and submit evidence of marriage.

Vi er ikke gift. Det gikk fortsatt an å fortsette med søknaden, men jeg måtte hake av en boks om jeg forstod at de måtte kontakte meg ang. dette. Ellers var det lite informasjon om det fortsatt var mulig å få pass. :forvirret:

Noen her som vet noe mer om dette?

Veldig dårlig på å formulere meg i dag ser jeg ... :trøtt:

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.