Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-14, 09:46   #15
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Bytter møbler veldig sjelden, jeg har vokst opp med en mor som er dronningen av gjenbruk, og har nok blitt veldig påvirket av det. Så mitt hus er fylt opp av arvegods og ting kjøpt brukt. Spisestue er arvet av besteforeldre, den er veldig solid og holder nok ut min levetid, jeg tror jeg skal trekke om stolene snart. I stuen har jeg funkismøbler i nydelig flammebjørk, arvet fra mormor, samt en gammel himmelseng jeg fikk til bryllupet av mine foreldre, den er helt nydelig. Har også kjøpt lamper/lysekroner på loppemarked og bruktbutikker og fått dem modernisert. Kommer nok til å kjøpe ny seng etterhvert, og også sofaer, men da kommer jeg til å gå for noe tidløst som holder i mange år.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.