Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med tiåring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-14, 09:53   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

London med tiåring

Jeg og snuppa reiser til London om 2uker. Vi får endelig litt sårt etterlengtet mor og datter tid. Det blir ikke så lenge, så jeg prøver å legge opp litt innholdsrike dager, men også litt rom til å avvike fra planene, hvis jeg ser det blir litt mye. Har kun vært i london uten barn før... Nå har jeg lovet snuppa Londontur når hun ble 10 år... endelig..

Trrenger litt tips fra dere til ting dere mener er bra for barn i london i januar.

Foreløpig er planen slik:

Vi lander i london fredag kl 17. Da skal vi ta gatwick express til hotellet og skjekke inn, og hvis det ikke er tåkete og øspøs skal vi skyndte oss ut og se på big ben og prøve å få oss en kveldstur med London eye før middag. Hun er helt opphengt i Big Ben og London eye. Hun har snakket omtrent sammenhengende om disse to i 3 år nå. Så dette MÅ vi bare få gjort.

Men altså hvor skal vi spise? Noen tips til et sunt og litt avslappet sted ikke langt unna sentrum. (Vi skal bo ved Tottenham court Road).

Lørdagen har vi planer om shopping. Hamleys, Disney store står på snuppas liste mens jeg trenger veske, sminke og klær. Vi tenker også på om det er noe kjekt med en tur på Themsen med en båt? Erfaringer med dette?

Ellers så har vi booket bord på Sketch kl 14 på lørdagen til afternoon tea. Skikkelig luksus.
Ellers så er planene litt løse. (kom gjerne med forslag)

Søndag ønsker vi å gå på sience museum. Ønsker gjerne andre forslag også.

Mandag drar vi fra hotellet kl 09 ca så den dagen går til reising.

Fyr løs.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.