Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Serieopptak

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 12:37   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serieopptak

Vi har Canal Digital-boks. Jeg setter faste programmer som Friends og Big Bang Theory på serieopptak. Den tar opp og alt er vel og bra, men så stopper den. Jeg sjekker TV guide, og den står ikke lenger på serieopptak. Ingen i familien skrur den av, og jeg kan ikke se at det er noe tidsfrist? Programmene er faste, på samme kanal til samme tid, ikke er det konflikt i opptakslista heller. Canal Digital sier at de er lei seg for at jeg opplever det sånn , er noen her inne kjent med det samme problemet?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.