Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hva bør handles i Sverige av glutenfritt, spelt, økologisk etc?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-14, 19:24   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Hva bør handles i Sverige av glutenfritt, spelt, økologisk etc?

Vi tenker å ta oss en tur på Nordby, og lurer på hva vi bør handle. Har hørt at utvalget av f.eks. glutenfritt er større og kanskje rimeligere? Jeg har lagt min elsk på noen Finax fiberknekkebrød. Det finner jeg kanskje der. Jeg tåler ikke hvete, men spelt. Heter det spelt på svensk også? Er det rimeligere der? Hva med økologiske produkter? Jeg bruker også Fiberfin i baksten. Er det rimeligere på helsekosten i Sverige mon tro?

Alle tips tas imot med takk Vi pleier å handle på MaxiMat, men kan sikkert svippe innom andre butikker også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.