Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Campinglivets gleder...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-14, 21:39   #22
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Campinglivets gleder...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke noe anderledes enn å dra på en liten hytte. Je var en av dem som var helt allergisk mot faste campingvogner og har snakket både høyt og hånlig om det. Så fikk jeg svigerforeldre med campingvogn. Den er betydelig mindre enn huset deres, men ligger ved sjøen. De bor selv ved skogen. De har usikt utover vannet, båtplass, gode venner i nærheten og med både plassen inne, i forteltet og på plattingen foran er det ikke mindre enn en liten byleilighet egentlig. Jeg fikk se et helt annet miljø enn det man har fått portrettert i diverse realityshow og skjønner hva folk finner attraktivt med det.

Ja - desto mer jeg tenker på det, desto mer innser jeg at det er det å feriere i Norge med dårlig vær jeg ikke kan tenke meg, ikke selve campinglivet. Skal man først være i Norge, kan camping sikkert være like bra som hytte eller å være hjemme. Kanskje bedre til og med med tanke på det sosiale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.