Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan bruker dere twitter?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-14, 23:10   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan bruker dere twitter?

Jeg har nylig fått meg twitterkonto. Men blir ikke helt fortrolig mht hvordan jeg bruker den. Er den best på telefon eller pc?

Man skriver @nick hvis man vil sende en offentlig melding til noen. Man skriver # foran ord eller tags slik at folk som søker opp dette ordet ser din melding. Jeg ser jo noen følger veldig mange, men jeg regner med de ikke leser alt de får på listen sin når man går inn på twitter? Selv har jeg endt opp med å retweete og favorittmarkere en hel del innenfor temaer jeg liker, men jeg produserer jo lite selv. Har selvsagt ikke mange følgere, og innser at man heller ikke får det med mindre man hashtagger. Hittill synes jeg det er ganske artig å følge med på twitter mens man feks. ser på et tv-program.

Så konkret; hvordan bruker dere twitter?

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.