Sv: Hvor i Tyrkia?
Vi var på Green Garden når ungene var mindre (eldste var da 5 år, og de to andre var mindre). Det var supert sted å være med små unger, men vi badet ikke på stranden der. Men det var en flott barnevennlig tur å gå ned til stranden og flott strand å leke på for ungene, men ikke bade. Nå vil ungene mine uansett helst bade i basseng, så det var ikke noe tema i det hele tatt at de skulle bade i sjøen. Vannskliene der syntes de var supre. Vi var veldig fornøyd med maten der. Vi hadde ikke all inckusive, men 10 middager og luncher samt frokost alle dager. Genialt med små unger å spise middag der siden underholdningen for ungene er rett ved siden av. Vi likte hotellet veldig godt, men synes det var alt for lang busstur dit, men nå lander kanskje flyet nærmere der? Når vi reiste dit for mange år siden så hadde jeg nemlig ikke koblet at Antalya og Alanya fra to forskjellige steder. Så jeg hadde sett for meg 20 minutter med buss, også var det nesten tre timer med stopp underveis. Jeg leser aldri feil på disse to navnene igjen. 
|