Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nostalgispill-lykke i heimen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 18:40   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Rødme

Nostalgispill-lykke i heimen

Her om dagen kom jeg over en VGtv-link til en programpost som heter LevelUp hvor de snakker om spill (data og spillbokser og slikt). Dette er ikke noe jeg bruker mye tid på, så har ikke fått med meg at dette eksisterer før det plutselig dukket opp en link på vg.no sine sider hvor de reklamerte med denne utgavens Klassiker-spill: Theme Hospital!!

Et gammelt PC-spill som kom ut i 1997, og som jeg elsket dypt og inderlig på den tiden. Jeg har bare ikke fått spilt det på evigheter, og hadde egentlig helt glemt det, før jeg fikk se denne linken. Det viser seg at siden GoodOldGames (www.gog.com) selger en ny versjon tilpasset dagens Windows-versjoner som man kan laste ned for kun $2,39 (røverkjøp!!!)! Så det gjorde jeg her om dagen, og har i går og i forigårs kost meg med å bygge sykehus, kurere hysterisk morsomme sykdommer, utdanne leger, høre på respsjonsdama som roper beskjeder som "patients are asked to be patient" og "please do not vomit in the corridors" over høyttaleranlegget på sykhuset mitt.

Jeg er visst mer nerd enn jeg er meg bevisst i hverdagen. Evt har jeg sjukt dårlig humor. Det er i alle fall lenge siden jeg har kost meg så mye med spill på PCen som disse siste par dagene. Perfekt som en av tidtrøytene nå når jeg i dag har begynt på min svangerskapspermisjon.

Noen andre som har spilt dette og vet hva jeg snakker om?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.