Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ønsker meg litt mer fall i håret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-14, 20:49   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Ønsker meg litt mer fall i håret

Jeg er midt i en "la håret vokse"-fase der jeg har gått fra å ha pinnekort hår til å nå ha hår som når til litt under ørene. Jeg har masse tynne hårstrå med bittelitt antydning til fall. Selv om hvert hår er ganske tynne, blir det til sammen et tjukt og nokså uregjerlig hår. Det står for tiden litt til alle kanter.

Jeg er ikke spesielt dreven i styling av hår og ikke har jeg så mye tid eller interesse for det heller. Jeg ønsker å la håret bli ca skulderlangt og jeg ønsker litt krøller. Ikke veldig mye og ikke små krøller. Kanskje det er mer korrekt å si at jeg ønsker litt mer fall. Det viktigste er dog å få en frisyre som er lettstelt og som ikke ligger flatt og helt tett inntil hodebunnen.

I gamle dager hendte det at jeg tok permanent. Er dette noe frisører fortsatt gjør eller er det helt avlegs? Kunne dette vært en idè nå i en overgangsfase til håret forhåpentligvis blir litt mer medgjørlig når det blir enda litt lenger? Eller er det andre og bedre metoder for å få litt fall i håret uten at det blir småkruset eller veldig krøllete? Finnes det shampo eller stylingprodukter som kan framheve det lille fallet jeg har?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.