Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sende Facebook-melding med et firma som avsender?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 12:38   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sende Facebook-melding med et firma som avsender?

Jeg har ansvaret for Facebook-siden til arbeidsgiveren min. Fra tid til annen kommer det meldinger fra publikum til denne siden. Når vi svarer på disse, står det Arbeidsgiver som avsender av meldingen selv om vi er innlogget som oss selv. Meldingsfunksjonen ser imidlertid ut til å være litt annerledes og mer begrenset for slike firma-/gruppesider - jeg finner ingen funksjon for å starte en meldingsutveksling med firmaet som avsender. Noen som har peiling på dette (og som skjønner hva jeg mener)?

Vi tenkte å invitere en utenlandsk forfatter til å holde et foredrag hos oss, og har fått nyss om at han helst forholder seg til henvendelser via Facebook. Da hadde det vært greit og formodentlig tillitvekkende om firmanavnet kunne stå som avsender, og ikke en privatperson (en av oss ansatte).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.