Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 23:04   #10
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror du ville vært veldig fornøyd med MacBook Air. Absolutt egnet til å drasses rundt på i veske, og den tåler det utroligste. Har jeg hørt.

Jeg hadde vel nærmest tatt en avgjørelse, og bestemt meg for en MacBook Air. Så kom jeg på at jeg måtte sjekke om jeg kan kjøpe en lisens til Office for Mac gjennom jobben, når jeg kjøpte en til pc i fjor. Det kunne jeg ikke, noe som øker innkjøpet med en tusenlapp. Så sjekket jeg hva fjernarbeidspinnen min trenger, og den skal visst ha både USB2 og Windows. USB2 er det ikke på så mange av Ultrabookene, virker det som?

Så nå er jeg i tenkeboksen igjen. Kanskje er det ikke så viktig å kunne bruke fjernarbeidspinnen (jobber stasjonært egentlig, men har av og til behov for tilgang til jobbmail hjemmefra. Noe jeg får via gammel laptop, som ikke skal pensjoneres).

I så fall står jeg igjen med å vurdere om jeg vil øke innkjøpet med en tusenlapp for Office.

Enkelt avgjørelser er vanskelige! Mannen påstår at jeg tenker mer på dette innkjøpet, enn da vi kjøpte huset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.